miercuri, 10 ianuarie 2018

Iredentistul maghiar si adevarul

Ma intreba cineva de ce tot scriu despre ce fac mahiarii in mediul virtual, iar eu am sa va spun: desi sunt si eu maghiar l a randul meu, nu suport minciuna si manipularea. Sa va dau un exemplu de manipulare folosit de unul dintre compatriotii mei - evident aici ma refer la roman de etnie maghiara [ desi am mari dubii ca acesta este macat 50% maghiar].

Inceputul povestii: omul zice ca a facut un sondaj [ in mintea sa reprezentativ ] printre membrii unui grup - peste 30.000! Ne da si un verdict, majoritatea covarsitoare au vota nu stiu ce - vedeti in poza ce anume.


Ai fi tentat sa-l crezi, numai ca omul a reusit sa minta pe toata lumea, iata mai jos sondajul facut de el, unde se vede clar ca la el au participat doar 1-4 persoane din peste 30.000! Adica praf in ochi, daca ar fi votat macat 1% ar fi trebuit sa fie minim 300 de membri interesati de "marea" probelma a opincii romanesti de pe Parlamentul Ungariei. Majoritatea voturilor - adica 26 au spus ca "opinca de pe Parlamentul maghiar" reperezinta eliminarea bolsevismului, iar 21 din 104 au considerat ca ar fi o mandrie nationala! deci omul are un grup unde cum - necum a adus ( inscris ) 30.000 de romani - practic ai avea nevoie de sase conturi cu 5000 de prieteni si iacata grupul, in care regasim 14 maghiari iredentisti si 21 de romani care incearca sa se opuna acestora. Cum vad unii maghiari realitatea? Deformata! Daca ai 30.000 de persoane, din care 104 te iau in seama, iar 21 spun ceva, concluzia nu este ca majoritatea covarsitoare a spus ceva, ci ca majoritatea nici macar nu te baga in seama! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu