marți, 14 noiembrie 2017

15 martie nu este sarbatoarea comunitatii maghiare in Romania

Asa se intampla cand cineva se joaca cu idealurile unei natiuni, iar maghiarii nu au pierdut nicio ocazie fara sa declare ca 1 decembrie este zi de doliu pentru unguri, azi a venit si replica majoritarilor, iar ziua de 15 martie nu este sarbatoarea comunitatii maghiare in Romania, pentru ca asa a decis Parlamentul.

15 martie nu este sarbatoarea comunitatii maghiare in Romania

Doar 8 senatori au dorit sa li se dea o mana intinsa maghiarilor din Romania, desi ei nu scapa nicio ocazie sa o dea peste obraz romanilor, o fac in permanenta, pe strada, pe Facebook sau la televizor, deci cum se spune din batrani: ce semeni, aia culegi. Va inflama asta situatia din Ardeal? Posibil, doar ca nu va duce nicaieri, decat probabil la vendete ce se vor sfarsi ca cele de la Targu Mures imediat dupa ( asa zisa ) Revolutie.

Meritau maghiarii acest cadou? NU, pentru simplul motiv ca nu au invatat sa se poarte intr-un stat multi etnica, pentru ca in Ungaria sunt total nepermisvi cu nationalitatile ce formeaza o tara anacronica, iar asta o supn eu ca maghiar nascut si trait in  Romania. Imi iubesc limba si cultura, iubesc Ardealul si Romania - pentru ca este tara mea, tara unde m-am nascut eu si stramosii mei. Vrei drepturi? Invata sa le ceri, nu cu aroganta ci cu mandria omului onest! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu